AL MEER DAN 10.000 TEVREDEN KLANTEN

Retourneren

Hoe meld ik een retour aan?

Meld uw retour aan door ons te bellen of te mailen. U kunt een email sturen naar info@marlisaliving.nl. U vermeldt daarbij uw bestelnummer. U kunt ook bellen naar: 0342-842352. Wij zenden u vervolgens de retourinformatie met bijbehorende instructies per mail.

Tegen welke voorwaarden kunt u retourneren?

U heeft het recht om uw bestelling te annuleren voordat u deze heeft ontvangen. Als u uw bestelling heeft ontvangen, heeft u het recht om de artikelen binnen 5 werkdagen na ontvangst zonder reden te retourneren. De termijn van 5 werkdagen gaat in op het moment dat u de artikelen heeft ontvangen.

Artikelen op maat kunnen niet geannuleerd of geretourneerd worden. Deze artikelen zijn namelijk tot stand gekomen in overeenstemming met uw specifieke wensen.

U dient rekening te houden met onderstaande voorwaarden:

  • De artikelen dienen geretourneerd te worden in de originele staat en verpakking met alle geleverde toebehoren.
  • Als u een artikel bij een afgiftepunt langsbrengt,  adviseren wij u om het bewijs van afgifte goed te bewaren.
  • Artikelen moeten met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijze mogelijk – in originele staat en verpakking geretourneerd worden. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat, brengen wij kosten in rekening.
  • Artikelen, op maat of specifiek voor gemaakt, kunnen niet retour. Dit zijn artikelen die tot stand zijn gekomen in overeenstemming met uw specifieke wensen.

Wat zijn de kosten voor het retourneren?

Retourneren is niet gratis. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Kan ik een artikel omruilen?

Het omruilen van artikelen is eventueel in overleg mogelijk. De desbetreffende artikelen dienen dan onbeschadigd te zijn.

Op welke rekening wordt mijn betaling teruggestort?

Het bedrag storten wij terug op de rekening waar het bedrag van is afgeschreven. Heeft u gekozen voor de betaalmethode ‘Afterpay? Wanneer u dan nog niet heeft betaald, wordt het bedrag gecrediteerd en ontvangt u per email een creditnota.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat moet ik doen?

Als u bij ontvangst constateert dat uw bestelling niet compleet is en/of de artikelen zijn beschadigd, neem dan binnen 1 werkdag contact met ons op. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Let op: uit voorzorg is het advies om de ontvangen artikelen gelijk na ontvangt na te kijken zodat bij schade of incompleetheid gelijk gehandeld kan worden.

Kan ik het artikel zelf terugbrengen naar jullie?

Dat is eventueel in overleg mogelijk. Hiervoor kunt u contact opnemen met ons via info@marlisaliving.nl of 0342-842352

Uiteraard gelden dan de genoemde voorwaarden van het retourneren.